لوازم خانگی افراکالا لوازم خانگی افراکالا .

لوازم خانگی افراکالا

کولرگازی25000 سردوگرم گود

کولرگازی25000 سردوگرم گود

اسپلیت و کولر گازی سامسونگ مدل گود Good محصول 2014 این کمپانی با طراحی جدید سه وجهی بوده و مدل پایه در این بین مدلهای سه وجهی (Good , Better , Good1) می باشد. طراحی پنل های سه وجهی جدید سامسونگ با فن بزرگتر و پره های بیشتر باعث ایجاد گردش هوای بیشتر ( مکش و دهش بیشتر هوا ) شده و پرتاب باد را تا 14 متر افزایش می دهد. اسپلیت سری گود Good سامسونگ با استفاده از سیستم های Single User Mode و Step Cooling 2 در مصرف برق شما صرفه جویی می کند. همچنین فیلتر های سه گانه تصفیه هوا سامسونگ، کیفیت هوا را بهینه می کنند. محافظ کمپرسور و برد الکتریکی در برابر نوسانات برق از طریق سیستم Triple Protector+، سیستم خواب راحت Good Sleep II و سیستم Auto Restart از دیگر سیستم های جدید سامسونگ در مدل گود می باشند. کمپرسور UTR سامسونگ گود با قابلیت کارکرد تا دمای 54 درجه سانتیگراد و روکش محافظ فین ها از ویژگی های کمپرسور های سری گود سامسونگ می باشد. کولرهای گازی سری گود سامسونگ با داشتن گرید انرژی مصرفی B در محدوده کولرهایی با مصرف متوسط قرار میگیرند. اسپلیت و کولر گازی سامسونگ مدل گود با ظرفیت های 13000 BTU مناسب برای فضای تا 25 متر مربع، 19000 BTU مناسب برای فضای تا 40 مترمربع و 25000 BTU مناسب برای فضای تا 60 متر مربع با قابلیت سرد و گرم و سرمایشی به بازارعرضه می شود.

طراحی سه گوش برای خنک کنندگی قدرتمند

کولرگازی25000 سردوگرم گود

طراحی سه گوش بینظیر کولر گازی سامسونگ بهبود عملکرد و کارایی، گردش سریعتر جریان هوا با پوشش دهی گسترده تر خانه شما را به دنبال داشته است.کولر گازی سامسونگ از اساس با این هدف طراحی شد که کارایی منحصر به فرد داشته باشد. طراحی سه گوش منحصر به فرد آن از ورودی هوای عریض تری برخوردار است، بنابراین امکان مکش هوای بیشتری وجود دارد. عرض افزایش یافته و زاویه خروجی هوا پره های کاملاً v-شکل و یک فن بزرگتر همه و همه این اطمینان را ایجاد می کنند که هوا سریعتر، بیشتر و گسترده تر خنک شده و به سمت شما دمیده می شود. بنابراین، هوای خنک به گوشه گوشه خانه می رسد و همه را سر حال می کند.

صرفه جویی خودکار در مصرف انرژی

با کمک حالت تک کاربره ، نیازی نیست به دفعات کولر گازی سامسونگ را خاموش و روشن کنید تا در مصرف انرژی صرفه جویی کنید یا در رابطه با استفاده از آن وقتی گرمای هوا آزار دهنده نیست، نگرانی داشته باشید. در این حالت، کمپرسور و فن تنها به مدت زمان لازم کار می کنند تا دمای هوای مطلوب را حفظ کنند و وقتی ضرورت نداشته باشد، خاموش می شوند. بنابراین مصرف برق به کمترین میزان ممکن می رسد. مبلغ قبض برق پایین خواهد بود ولی شما خانه تان را خنک نگه داشته اید.

کارایی با دوام و طولانی مدت

کولر گازی سامسونگ را می توان در اغلب محیط های نامساعد استفاده کرد. فناوری محافظت سه گانه مضاعف (Triple Protector Plus) کمپرسور و کنترل کننده را در مقابل اضافه بار ناشی از ارتعاشات برق و نوسانات جریان برق محافظت می کند، بدون اینکه یک تثبیت کننده ولتاژ در اختیار داشته باشد. همچنین دارای یک پوشش ضدخوردگی برای جلوگیری از خوردگی کندانسور و زنگ زدگی بدنه می باشد. و بواسطه دارا بودن یک کندانسور بزرگتر و جریان مبرد بهینه سازی شده تر این کولر می تواند در مقابل درجه حرارت های بالا (تا 58 درجه سانتیگراد) به خوبی دوام بیاورد.

هم سریع و هم راحت شما را خنک می کند

کولر گازی سامسونگ ابتدا هوا را با استفاده از حالت قدرتمند خنک کننده سریع خنک می کند. سپس حالت کار دستگاه به طور خودکار به حالت راحت تغییر می یابد تا دمای هوای دلخواه شما را حفظ نماید. بنابراین احساس سرما نخواهید داشت و نیازی نیست هیچ کدام از تنظیمات را به طور دستی تغییر دهید یا کولر گازی را خاموش و روشن کنید.

 

پرتاب قدرتمند هوا تا شعاع دورتر توسط کولر گازی سامسونگ سری گود

کولر گازی 24000 سرد و گرم سری Good سامسونگ، با هدف کارآمد بودن طراحی شده است. طراحی مثلثی شکل (سه وجهی) منحصربفرد آن، دارای ورودی هوای گسترده تر است که مکش هوای بیشتری را امکان پذیر می سازد. دامنه وسیع و زوایای خروجی هوا، پره های V شکل ویژهه و فن بزرگ تر این اطمینان را خواهد داد که هوای خنک سریعتر، تا شعاع دورتر، گسترده تر و در تمام نقاط خانه جریان داشته باشد.

 

کولرگازی 25 سردوگرم گود

آنچه خنک کننده گازی سامسونگ گونه گود را متفاوتی می نماید :

قابلیت و امکان مکش هوای بیشتر با ارتقاء مرحله روزنه مکش , گردش بیشتر جریان هوا با تعبیه رشته بزرگتر در دستگاه و عریض خیس شدن روزنه خروجی هوا از مزایایی پباده سازی سه گوش سیستم سرمایش گازی سامسونگ گود Ar25mqfs ( سرد و گرم ) هست .

غربال Easy درنظرگرفته شده بر روی دهانه مکش سیستم سرمایش گازی سامسونگ گود Ar25mqfs ( سرد و گرم ) دارنده پوشش آنتی باکتریال بوده که موجب تصفیه هوا از آلاینده ها , گردوغبار و مواد آلرژی زا می‌گردد . قابلیت خارج آوردن و نظافت کردن Easy Filter فارغ از نیاز به گشودن کادر های بدنه براحتی برای استفاده کننده قابلیت و امکان پذیر هست .

ضمن این که بدنه کریستال درخشان و غربال Virus Doctor و غربال سه لایه این کولرها هوای محیط را کاملا تصفیه می نماید . این فیلترها , ویروس ها و آلاینده های خطرناک نظیر ویروس آنفولانزای جور A که براحتی در محیط شیوع پیدا می نماید را از دربین می‌برند .

در شرایط تک کاربره کمپرسور و رشته فقط به زمان زمان اضطراری تا برقراری دمای هوای مناسب فعالیت می نمایند در سود نیازی به خاموش و روشن کردن مکرر خنک کننده اسپلیت نیست , که‌این فرمان خیر صرفا سبب ساز خنک شدن دمای محیط می شود , بلکه موجب صرفه جویی در مصرف انرژی هم می‌گردد .

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۷:۱۶ توسط:حسامی2 موضوع: نظرات (0)